2010. augusztus 31., kedd

Zoé babatakarója





                               
                                                            
         Hú, de régen írtam. Igaz van mentségem, varrtam.  A barátnőmnek másfél hete megszületett a harmadik unokája, Zoé. Még a télen megigértem neki, hogy segitek takarót varrni a kisbabának. Igen ám, csak közben veszélyeztetett terhes lett a lánya és odaköltözött hozzájuk. Gondolom, mondanom sem kell, hogy varrni aztán semmi ideje nem maradt. Mondtam, majd megcsinálom.  Már két ilyen babatakarót varrtam, az egyiket a kersztfiam kisfiának, a másikat meg egy főrum társam unokájának. Igen ám, de mindkettő fiúnak készült. Így aztán azt kérte a barátnőm, hogy legyen egy picit lányos.....  Azt hiszem, ezt a kérését sikerült teljesitenem. Be kell, hogy valljam, nagy kedvvel csináltam ezt a kis takarót. Eleve nagyon szeretem ezeket az angyalkás figurákat, amelyikből az egyik itt vigyáz ránk.  
Nagyon sok "lányos" anyagot néztem és végül vettem is.( A takaró megtervezése sokszor több időbe telik, mint a megvarrása.) A blokkokat géppel varrtam, az angyalkákat speciális fotóanyagra másoltam és kézzel steppeltem 
le. Minden takarómat kézzel steppelek, mert géppel még egyszer sem sikerült tökéletesen megcsinálni.
A takaró mellé varrtam még egy üdvözló képet is, amin Zoé születési adatai vannak. 

Most már csak be kell csomagolnom és postára adnom.  Remélem Zoénak is tetszeni fog.....


                                            Bence babatakarója



                                            Zsombi babatakarója





      

1 megjegyzés:

  1. szépek!

    Nézd milyen érdekeset találtam! Heni a hasát fogta, amikor felolvastam neki az olasz zsöveget. Írtunk megjegyzést a csajnak.
    http://decoreblablabla.blogspot.com/2010/08/clic-telefonata-terminata.html

    VálaszTörlés