2010. szeptember 17., péntek

Elmúlt egy év.................





                                 Elmúlt egy év

Megint egy évvel idősebb lettem. Szinte hihetetlennek tűnik, hogy 58 éves vagyok  Egyáltalán nem érzem, csak azt, hogy szaladnak a hetek, hónapok. Egyszer hallottam egy idős szinésztől, hogy neki már úgy tűnik, hogy mindig szombat van, olyan gyorsan telnek a napok. Amikor gyerek voltam és fiatal nagyon lassan telt az idő. Ma már nekem is úgy tűnik, hogy rohannak a napok. 
Az teszi ezt a napot különlegessé, hogy ilyenkor nem csinálok semmit, elmegyünk kajálni és Zoli vesz tortát. Mert, hogy a saját szülinapomon már ne én dolgozzak.....
Idén olasz étteremben voltunk, nagyon finomat ettünk. Örültem, hogy ide mentünk, mert nem a szokványos olasz fogásokat kínálták.. Utána pedig grillázs tortát ettünk.
Ebben az évben nagyon sokan felköszöntöttek az ismerőseim közül. Nagyon jól esett, még akkor is, ha tudom, hogy a közösségi oldalakon figyelmeztetnek a szülinapokra.

Köszönöm a köszöntéseket!




                             így nem hizlal.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése