2010. december 26., vasárnap

Még mindig karácsony...

.


Most már meg tudom mutatni a célba ért ajándékokat. Bár minden évben megfogadom, hogy már szeptemberben neki állok a készitésüknek, aztán sosem lesz belőle semmi. Addig halogatom, amig aztán rohanni kell az elkészitéssel. Idén a posta is kap tőlem piros pontot. Nagyon pontosan szállitotta a csomagjaimat.
A karácsonyfa diszeket, a szivecskéket, a bébi labdát és a  faliképeket már mutattam. Hátra van még a csajos táska és egy Tilda falikép.

A csajos táskát még a nyáron csodáltuk meg. Ancsa csinálta és olyan aranyos volt, hogy eltette nekem a szabás mintáit.Így lett meglepetés ajándék az egyik barátnőmnek.


Azt tudtam, hogy a másik barátnőmnek valami Tildás dolgot fogok csinálni, csak azt nem, hogy mit. Aztán megláttam a kreativ boltban ennek a Tildának a dobozát és rögtön eldöntöttem, hogy ez lesz.. Picit nagyobb lett, mint amekkorának én gondoltam, Nem is tudom miért, hiszen a figura az eredeti baba fele és az sem kicsi.



.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése