2011. június 15., szerda

Hortenziás párnahuzatok......

.


Kérdezgettem a bartánőmet, hogy mit szeretne kapni tőlem. Végül is két nagypárnára való, ágynemű párnahuzatot kért. Annyi kívánsága volt, hogy valami virágos legyen. Miután a kedvenc virága a hortenzia, így elhatároztam, hogy hortenziás lesz. Ehhez azonban meg kellett kérnem Ancsát, hogy ha megy a szuper anyagboltba,  akkor vegyen nekem megint a horteziás anyagból. Ebből az anyagból csináltam a tányér alátéteket karácsonyi ajándékként neki.
A párna méretek, a hagyományos nagypárna méretei, így az biztos volt, hogy a hortenziás anyag kesekenyebb, mint ami szükséges. Így a minta melletti keretet halványságra anyagból csináltam és ilyen színű lett a párnahuzat hátulja is.
Ennyit nem szenvedtem még a varrással. Valami átok ült rajtam, mert mindent elrontottam, amit el lehetett. Pedig ennél egyszerűbb varrni való nem nagyon van. Mégis rengeteget bontottam és varrtam újra.
Végül is nagyon szépek lettek.  A huzatok érdekessége az lett, hogy bár azonosak a minták, az elhelyezkedésük még sem az a két párnán.
(Sajnos nem sikerült két egyforma minőségű képet csinálnom a két huzatról, pedig tökéletesen egyforma a szinűk., az első képen lévő szinek az igaziak...



.

2 megjegyzés:

  1. Van amikor az ember lánya a legegyszerűbbnek tűnő dolgokat rontja. A végeredmény csinos lett, biztos örömködni fog a leendő tulajdonos.Tényleg szép ez az anyag.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is nagyon tetszik. De sajnon már nem láttam az anyagbolt anyagai között ilyet.

    VálaszTörlés