2011. június 13., hétfő

Kertezem.......

.

Pünkösdre kinyílt a pünkösdi rózsa

Még mindig a kert játsza a döntő szerepet napjainkban. Leszámitva a készülődést, a hazautazáshoz. Meg azt, hogy a három autónk közül egy sem forgalom képes....
Akkor inkább a kert. A múlt héten végre kipróbáltam az új sövénynyírót. Tavaly ősszel tönrement a régi és kb. egy hónapja vettünk újat. Nagyon fura volt vele vágni, mert jóval rövidebb a vágórésze, mint a réginek. De evvel kicsit könnyebb is. Ma megnyirtam a fenyősövény kert felőli oldalát.
Imádok ilyenkor kint ücsörögni és gyönyörködni a sok zöldben és a virágok változatos szinében és formájában. És persze ilyenkor picit nosztalgiázom is, hiszen a virágok közül több is otthonról van,
A gyönyörű pünkösdi rózsa apósom kertjéből került hozzánk, a mahónia, a diszpipacs, a szarkaláb meg a tatai telekról. A telek és a kert  sinncs már meg, csak a hozzánk került növények........

Egy kis bemutató a most nyiló virágokból:

Begónia

Csipke rózsa

Bugás levendula

Gólyaorr

Kert részlet

.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a kerted:)
    Milyen jó ,hogy egy egy növényed eredete emlékeztet valakire vagy valamire.
    Én is ha adok valakinek virágot mindig mondom legalább erről emlékszel rám :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.
    Minden ajándékba kapott dologgal így vagyok. Azért is szeretem azokat, mert rögtön eszembe jut akitől kaptam.
    (Csak halkan jegyzem meg, irigylem a cseresznyefádat...:)) )

    VálaszTörlés