2011. november 11., péntek

Helyzet jelentés....

.


Egy kis helyzet jelentés. Elkezdtem a pulóver ujján a fenti minta kötését. Lassan de biztosan haladok. Egyre jobban tetszik és egyre könnyebben kötök két fonallal.


A norvég minta kötésénél mindig kérdéses a fonalak vezetése. Az első pár sor után nagyon figyelem, hogy ne keresztezzék egymást, mert eleinte igen csak összevissza mentek szálak.  Ennek meg is van az eredménye, ílyen a viszáján a minta.


Közben nekiálltam a barátnőm takarójának. Ennyi van kész belőle egyenlőre. Az összes anyagot kiszabtam és mérgelődtem is rendesen. Mint a kezdők, kapásból elszabtam két csíkot is.....


Ja, és készül a következő baba takaró projekt is, ehhez hasonló lesz


Kicsit hátráltat, hogy képtelenek vagyunk kikeveredni a megfázásból. Mind a négyen szenvedünk vele már hetek óta......

.

2 megjegyzés: