2012. május 4., péntek

Varrjunk együtt..... XII. Csillag

.

Gyors sablonos csillag


Végre utolértem magam a varrással. Annyira beleestem a kötésbe, hogy még a két héttel ezelőtti feladatot sem készitettem el eddig. Tegnap és ma varrós napot tartottam.(nehezen álltam neki, mert a pulóver kötéséből is alig van már hátra és valahogy úgy érzem, azt kéne befejeznem.....) Meditáltam, hogy melyik csillagot varrjam meg, hiszen rengeteg variációja van. Mindjárt csináltam hármat is. A fenti csillaggal már régen kacérkodtam, mert ez is gyors sablonnal készithető.  Aaztán a két csikos csillagot az egyik patchworkös újságban fedeztem fel, mindjárt megcsináltam két féle szin variációval. Elég nehezen döntöttem el, hogy melyiket válasszam a közös varrás blokjai közé, végül a gyors sablonos csillag lett a nyerő .


Sárga-barna-zöld csíkos

Fehér-barna-zöld csikos




.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése