2013. június 11., kedd

Bébi projekt....





Az utóbbi időben kötöttem. Nem is akármit. Bébi zoknikat. Az barátaim körében érkeznek az unokák. Egy kisfiú és egy ikerpár pici lány. Ráadásként úgy néz ki az unokahugom kisbabát vár.
Most már tradicionálisan kötöm ezeket a zoknikat.  Bár egy kicsit ráfáztam. Annyira kevés fonal kell egy kis zoknihoz, hogy gondoltam elhasználom a maradék fehér fonalakat.  Igen ám, de nem volt teljesen egyforma. Árnyalatni különbség volt a fonalak a között, ami kötéskor nem látszott, csak amikor elkészült a "mű". Így aztán több zoknit kötöttem, mint amennyi lábacska lesz....
Jól látszik a képeken, hogy a fonalak árnyalat különbsége.






Gondolom azt mondanom sem kell, hogy minden baba takarót is kap. Idén még nem varrtam semmi kézzel foghatót. De most beindul az üzem. A takarók mellett készül majd egy gyűrűpárna és  egy falikép nászajándékba.




18 megjegyzés:

  1. Azok az ici-pici lábacskák :-)) Rajtuk az ici-pici cipőcskék :-)) Édesek lettek a lábravalók, az árnyalatnyi különbséget pedig szerintem csak Te veszed észre.
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szeretem kötni. Tavaly kötöttem a koraszülött babáknak és akkor találtam ki, hogy a baráti unokák is kapnak...

      Törlés
  2. De jó, ennyi örömteli esemény! Édesek a kis pici zoknik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez nagyon jókor jött. Annyi bánat ért áprilisban, hogy a szeptemberi babák kicsit feldobtak...

      Törlés
  3. Nagyon aranyosak a kis cipőcskék.Ügyes vagy nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Yupi. Én ebben, te meg sok másban vagy nagyon ügyes! :)

      Törlés
  4. De aranyosak a kiscipők! Valamikor Anyukám kötögetett a családba érkezetteknek....és szép tervek várnak megvalósításra ahogy olvasom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ideje lenne, hogy te is kötögessél ilyeneket :)

      Törlés
  5. Mennyi kis manó-tappancs! Nagyon aranyosak lettek.
    Nálunk most nincs sehol a láthatáron picike, pedig olyan jó lenne már egy kis baba-illat.
    Kíváncsian várom a takarókat is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a "kétmarék" gyerekeket és a baba illatot. A takarók tereve kész, már "csak" neki kell álnom a szabással.

      Törlés
  6. Nálunk is nagy szeretettel használják a lányok a takarókat amit Tőled kaptak:)hisz szív van benne.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon édesek ezek a kis cipőcskék!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyosak! Irigylem az aprócska lábakat amelyeket melegíteni fognak! :)))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon aranyosak!!! Én még cipőcskével csak a saját gyerekeimnél ( 40 és 27 éve) próbálkoztam. Szégyen, de unokáknak még nem kötöttem, horgoltam. Köszi az ötletet, próbálkozom majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor már kezdheted is Zalán cipőjét..... Tényleg egyszerű és gyors. Csak az 5 tű riaszt sokakat.....

      Törlés