2014. január 11., szombat

Egy kis karácsonyi visszatekintés.....


Lassan három hét telt el karácsony óta, de eddig nem nagyon volt időm megmutatni, milyen szépségeket kaptam ajándékba.
Aránylag nagyon korán kaptam az elsőt csomagot Boritól. Gyönyörű sk. alkotta lappal kiegészítve.


A következő ajándék nagy meglepetést rejtett. Erika, aki kipróbált már dzinte minden kreatív dolgot és a mozaikozást vitte magas fokon, a "nemszeretem" varrásal készített ajándékot. Mindig azt mondta, hogy nem szeret és nem is tud varrni. Na, ez talán addig úgy volt, amig nem kapott egy varrógépet ajándékba, mert innentől el kezdte izgatni a dolog..... és a kezdet nem is rossz, sőt. Kis farmer anyag, egy kis festés és már kész is az ajándék. És kaptam tőle egy nagy zacskó levendulát is a kertjéből.


Aztán egyszerre kaptam két csomagot. Az egyik a fórumos barátnőmtől jött. Engem húzott a mikulás alkalmából. Rozi, aki tulajdonképpen Jolán csodálatos keresztszemes terítőt készített. Nem csoda, hogy csodálatos, hiszen évek hosszú során varrt a keresztszemes újságban.


A másik csomag Anditól érkezett. Fantasztikus kis csomag volt, kis csoki, kis varráshoz használható apróságok és egy édes karácsonyi, házikós szív







Köszi "lányok"! Igazán gazdaggá tettétek a karácsonyomat. :)
(Nem tudom miért, de minden képnek a közepe kicsit pirosas....)






4 megjegyzés:

  1. Imola, mindig örömmel küldöm a kis csomagot - hiszen nekem is öröm az ajándékozás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom Bori. Én is így vagyok vele. Imádok ajándékozni....

      Törlés
  2. igazán örülök, hogy tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megláttam, hogy ki a feladó, rögtön tudtam, hogy valami szépségest kapok. Igen, nagyon tetszik a mintája és a színe is.

      Törlés