2015. január 11., vasárnap

Apróságok karácsonyra.....



A decemberi nagy rohanásban tényleg csak apróságok varrására maradt időm. Már régen kacérkodtam szaloncukor varrással, de mindig elmaradt. Aztán idén neki álltam, mert nem hiányozhat a karácsonyfáról a szaloncukor. Ugyan előző években kaptam párat ajándékba, de most egy teljes doboz készült, a "zselés" fajtából.
Aztán varrtam szívemnek kedves szivecskéket.  Tavaly kaptam Anditól az eredetit és annyira tetszett,  hogy a most varrt kettő után készítek még egypárat. Ez a kettő teljesen egyforma volt. Az egyiket mindjárt lestoppolta Nóri-


A másikat Bori kapta, rögtön fel is tette a helyére....


Ezen kívül még készültek angyalkák, de azokat nagy okosan elfelejtettem lefényképezni mielőtt feladtam. De azért az egyikről sikerült  a másik Boritól egy képet kapnom.


És készült még párna huzat, amivel még adós voltam Jucának. A takarója anyagaiból készült, sok barnával




Nagyon remélem, hogy innentől sokkal több mindenre lesz majd időm....






6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgokat készítettél!

    VálaszTörlés
  2. Imola, sok mindent varrtál és sokunknak szereztél nagy örömet! Köszönet érte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy örömet tudtam szerezni le. :)

      Törlés
  3. Szokás szerint ámulok és bámulok, csodálatos alkotás mind! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te alkotásaidhoz képest ezek hiányosak, mert nem lehet megenni :))

      Törlés