2015. június 15., hétfő

Babatakarók vannak soron.....



Két barátunknál is július első hetében jön a baba és mindkettő kislány. Így aztán főleg a rózsaszín és a pasztell színű anyagaimat kerültek előtérbe. Mintákat nézegettem és miután találtam párat ami megfogott, nekiálltam megtervezni, kiszámolni a blokkokat.



A hétvégén ki is szabtam a gyors sablonhoz az anyagokat, összevarrtam, felvágtam, kivasaltam.
Amikor tegnap reggel még ágyban, fejben kezdtem összeállítani  a blokkokat valami nem stimmelt. Még tusolás közben is azon járt az agyam, hogy valahogy nagyon kevésnek tűnnek a darabok.
Na, mára megoldódott a rejtély és kiderült, hogy rosszul számoltam. A blokkok mérete pont a fele, mint ami kéne nekem. És miután még a blokkokat is feleztem, így tulajdonképpen, egy negyed mintát kaptam, az egész helyett.......




 Meg az is kiderült, hogy kell bele még egypár világos, rózsaszín anyag.....
Jó dolog ez a fényképezősdi, mert így az ember rögtön látja , ha valami nem olyan, amilyennek elképzelte. Most még azon gondolkodom, hogy megcsináljam e ilyen méretben feltúrbózva egy-két színnel, vagy inkább eredeti méretében készüljön el. Ennek a mintána,  80x80 cm-nek kéne lennie és most 40x40  cm.





4 megjegyzés:

  1. Babatakaró :) <3 Alakul ez, de még sok kis négyzet kell. Lehet én inkább a nagyobb méretet választanám , árokban tűzném és puhább maradna.Tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erre az elhatározásra jutottam én is. Nem szoktam nagyon tűzni, hogy megmaradjon a puhasága a takarónak. :))
      ebből meg csinálok majd párnát, pont kispárna méret (höhö)

      Törlés
  2. Látom szorgoskodsz... a szép takaróidat látva én is szívesen dajkálnék még egy babát... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bevállalod varrok neki egyet megigérem. <3

      Törlés